• Binnen 1 - 2 werkdagen VERZONDEN
  • Geen verzendkosten binnen Nederland
  • Verwenboxen Klantenservice

beoordeel verwenboxen.nl

Klantenservice


Veelgestelde vragen

1.1 Langere levertijd

Door enorme drukte bij vervoerders zijn pakketten langer onderweg dan je gewend bent. De gemiddelde levertijd ligt nu op +- 3 dagen. Houd hier dan ook rekening mee met bestellen! 

Mocht een pakket voorbij de houdbaarheid geleverd worden, of na 30 dagen nog niet geleverd zijn, dan wordt er gekeken naar een passende oplossing. 

Let op: Het is helaas niet mogelijk voor ons om alle track-and-trace codes in de gaten te houden. Mocht je twijfelen over de levertijd of houdbaarheid van je product, of andere vragen hebben, dan vragen we je om altijd even contact op te nemen via [email protected] Dan kunnen we met je mee kijken. 

2.1 Is het mogelijk om meerdere boxen te bestellen naar verschillende adressen?

Ja! Dat is zeker mogelijk. Bestel gemakkelijk het aantal boxen in de webshop en lever de adressen via [email protected] aan. Maak hiervoor gebruik van het aanleverbestand en zet daarin alle adresgegevens, de juiste box en waar nodig de variatie. Vergeet niet om je ordernummer (startend met ORD) in de mail te vermelden!

Belangrijk! Voor een correcte verwerking moet er maximaal 1 uur na het plaatsen van de bestelling kenbaar gemaakt worden dat er meerdere verzendadressen bij de bestelling horen. 

2.2 Kan ik boxen naar het buitenland verzenden?

Veel is mogelijk! Afhankelijk van het land komen daar wel nog verzendkosten bovenop. Mail even naar [email protected] voor de mogelijkheden en kosten.

Let op; Producten met een relatief korte houdbaarheid of breekbare producten kunnen niet altijd verzonden worden.

3.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Dit is per box verschillend! Neem vooral een kijkje bij het product wat je op het oog hebt.

3.2 Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een bezorgdatum uit te kiezen. We werken op het platform met verzenddagen. Bij iedere box staat dan ook vermeld binnen hoeveel dagen het pakket verzonden wordt naar de gelukkige ontvanger. 

3.3 Ik heb geen track-and-trace code ontvangen, wat nu?

Helaas horen we dit vaker! De systemen bij vervoerders raken overbelast en daardoor worden de codes helaas niet altijd verstuurd. Stuur ons even een mailtje naar [email protected] met in het onderwerp je ordernummer startend met ORD. We gaan dan direct je track-and-trace code opvragen bij desbetreffende vervoerder en komen daar zo snel mogelijk bij je op terug. 

3.4 Mijn pakket is nog steeds niet bezorgd, wat nu?

Helaas kan het zijn dat door vertragingen een pakket langer onderweg is dan gewenst. Mocht een pakket na 30 dagen nog niet ontvangen zijn, of komt het pakket binnen voorbij de houdbaarheid, dan heb je recht op een nieuw pakketje of teruggave van het aankoopbedrag. 

Let op: Het kan zijn dat je geen track-and-trace code hebt ontvangen, maar dat het pakket wel verzonden is. Neem in het geval van geen track-and-trace contact op via [email protected] Wij vragen deze dan direct op bij onze partner. In de track-and-trace is ook terug te vinden wanneer een pakket is verzonden. 

3.5 Met welke vervoerder wordt de box verzonden?

Dit is sterk afhankelijk van de box. We werken met verschillende partners welke ieder een eigen keus gemaakt hebben qua vervoerder!

4.1 Is het mogelijk om een persoonlijk kaartje toe te voegen?

Per box verschilt de mogelijkheid tot het toevoegen van een kaartje. Het overgrote deel van de partners bied kosteloos een kaartje aan en andere kaartjes zijn mogelijk tegen een kleine meerprijs. Mocht het toevoegen van een kaartje mogelijk zijn, dan staat dit altijd vermeld bij de box. Op de productpagina, voordat het product in het winkelmandje geplaatst wordt, kan het persoonlijk kaartje toegevoegd worden! 

4.2 Is het mogelijk om extra te personaliseren?

Dit is afhankelijk van de aantallen en de box! Neem contact op via [email protected] en vraag naar de mogelijkheden. 

5.1 Is het mogelijk om te bestellen op factuur?

Ja dit is mogelijk. Er zijn twee opties om een order te plaatsen. 

(1) Mail naar [email protected] met je gewenste bestelling, de factuurgegevens en de verzendadressen. Let op: dit is pas bevestigd op het moment dat wij een bevestiging gestuurd hebben van de bestelling met daarin ook de factuur. 

(2) Plaats de bestelling op de website, vul alle gegevens in (ook bedrijfsgegevens) en kies vervolgens voor "Op factuur voor bedrijven / Overboeking". Bij het afrekenen kom je in een scherm van SEPA. Hier mag je klikken op "Terug naar webwinkel" en dan is de bestelling geplaatst. 

Meerdere verzendadressen? Maak gebruik van het aanleverbestand

5.2 Is het mogelijk om eigen drukwerk aan te leveren?

Afhankelijk van de gewenste box kijken we met je mee naar de mogelijkheden. Neem contact op via [email protected]!

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Verwenboxen.nl 4.6 / 5 - 503 Reviews @ Trustpilot
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »